07 Temmuz 2006

Akyaka'daki evimiz, Erol değil böyle bir ev, ev bulabileceğimizden bile şüpheliydi orada ama benim ev konusunda şansım iyidir. Baktığım ilk değilse ikinci evi tutarım gider. Bu ev de gayet güzel, bahçesi büyük, havuzu bile var. Havuzu doldurmak biraz pahalıya patlayacak ama rahat edilecek 2-3 ay parayla ölçülmeyebilir diye düşünüyorum. "Gezmeye gidelim, denize gidelim" diye iş arasında tutturan ve gidilmeyince sıkılıp trip yapan çocuklara "bahçede havuzunuz var efendim, gidiniz ve havuza giriniz" demek gayet hoş olacak nitekim. Bir bahçıvan tutup bahçeyi de kazdıracağım ve artık biraz sebze ekeceğim, Fethiye'de saksıya ektiğim sardunyaları da orada toprağa ekebilirim. Köpekler için de gayet iyi bir çözüm oldu, onlara bir kulübe elzem oldu artık yalnız. Evin içi de büyük, 5 odası var. Odalar biraz küçük ama bir odayı dolap ve giyinme odası yaparsam herkes odasında rahat rahat oturabilir hale gelecek. Çocuklara bir de ranza aldık mı herşey gayet güzel olacak. Neyse evde çalışmak üzere bir kadın da bulundu, böylece kafama takılan ciddi bir dert de ortadan kalkmış oldu.
Taşınma konusunda rekora doğru gidiyorum o ayrı mesele tabii. Fethiye'yi de özleyeceğim gerçi, küçük müçük ama bayağı bir kent aslında, sineması şusu busu. Akyaka, kışın tam bir köye dönüştüğü için biraz bunaltıcı olma potansiyeline sahip, bakalım neler olacak. Haftaya çarşamba İstanbul'a gidiyorum, perşembe dönüyorum. Muhtemelen ayın 18'inde filan taşınmış oluruz Akyaka'ya. Neyse, Scarlett O'Hara ne demiş "yarın yeni bir gündür" demiş.

1 Comments:

At 6:04 ÖS, Anonymous Adsız said...

valla ev arayacak olursam, önce seni arayacağım, bu ne şans böyle kardeşim

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats