18 Haziran 2006


25 Haziran'da İstanbul Kadıköy'de yapılacak eylem için hazırladığım afiş. Kullanıp kullanmayacaklarını bilmiyorum ama ben beğendim yaptığım işi.
Yarın gece Antalya'ya doğru yola çıkıyoruz, bakalım başımıza neler gelecek. Grand Otel Adonis diye bir otelde yer ayırttım. Beş yıldızlı otel, gecesi iki kişi 130 lira valla, hem de yarım pansiyon, sabah kahvaltısı, akşam yemeği dahil bu fiyata. İşleri çabuk halledebilirsek, bir nevi tatil bile olabilir bu iki gün bize. Birkaç gündür üzerimde bir yorgunluk var neden bilmem. Hava iyice ısındı artık, nem de fazlalaştı belki ondandır. Bugün tipik pazar günüydü. Sabahtan akşama kadar yemek yaptım durdum. Pek keyfim yok bugünlerde...
Birarada yaşamı savunalım ve 25 Haziran'da Kadıköy'de buluşalım.

1 Comments:

At 6:06 ÖS, Anonymous Adsız said...

bi taraflı olmak şart değil olurmu bence bi taraflı olmak utanç verici,kişiliksiz,karektersiz olmak demektir yazmalı idiniz altına o afişin

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats