12 Haziran 2006


Bugün Ölüdeniz'de geçti, makinenin pili bittiği için istediğim kadar fotoğraf çekemedim. Hava da güzeldi, bunaltıcı bir sıcak yoktu ama deniz ciddi ciddi soğuktu. Bu mevsim için şaşırtıcı bir şey aslında. Ölüdeniz acayip kazık marka olmuş, giriş 9 ytl, içerde de iki şezlong bir şemsiye için 12 ytl verdik, yuh dedim bu nedir böyle. Neyse ki, bedava girdiğimiz Karataş plajımız mevcut, oraya da bedava giriyoruz ama içeride dünyanın parasını harcıyoruz o ayrı tabii. Neyse, bugün Deniz'i ve Jale'yi evde bırakıp, Erolla ikimiz kaçtık, Jale'nin bütün o "çocuğunu evde bırakıp denize kaçan hain anne" bakışlarına aldırmadan gittim valla. Neyse, Deniz'de evde kalmaya pek ses etmedi, öğleden sonra okula gitmemek yetti kendisine. Okula kimse gelmemiş bugün, ben de yollamadım öğleden sonra. Bakalım belki yarın yine göndermem, onu Çalış'a götürürüm. Böylece bugünü telafi etmiş olurum. Hep beraber olmaya o kadar alıştım ki, onsuz bir şey yapınca içime dert oluyor resmen.
Çok uzun zamandır ilk defa kendi başıma bayağı uzun bir mesafeyi yürüdüm bugün -tuvalet bulacağım diye- hem de koltuk değneği filan olmadan, hoşuma gitti çok. Şu anda da ağrı kesici filan içmediğim halde, bel ve böbrek nahiyemde hiçbir ağrı yok çok şükür, belim ağrımasa böbreğim ağrıyor, böbreğim ağrımasa belim ağrıyor son zamanlarda çünkü. Her gün ağrı kesici de içmek istemiyorum, hem midem kaldırmıyor artık, hem de sürekli ağrı kesici alırsam, ağrıları kontrol edemem diye bir trip geliştirdim, ne kadar doğru bilmiyorum. Yani şöyle ki, ağrının artıp artmadığını anlayamam diye düşünüyorum.
Law&Order-Special Victim Unit diye bir dizi var Digitürk'te, sürekli seyrediyorum, güzel bir polisiye. Geçen günkü bir bölümünde çok şaşırtıcı bir şey vardı. Amerika'da, kemoterapi gören insanlar çeşitli gruplar oluşturuyorlarmış -hemen akla geldiği gibi terapi grupları değil- içlerinden bir tanesi evinde mariuhana yetiştiriyormuş, bunlar da grupça oturup veriyorlarmış bünyeye mariuhanayı valla, neymiş kemoterapinin yan etkilerini bertaraf etmek için içiyorlarmış. Millet neler yapıyor, Didem hanıma söyleyeyim de bana bir doz mariuhana yazsın bari vardır muhtemelen bir gerçekliği ve de yararı... Yakalanırsam da "valla zevk için içiyorsam namerdim, hani kanserim de o bakımdan" derim...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats