14 Haziran 2006


Ölüdeniz'den topladığım taşlarla yapmaya başladığım tablo. Bir insan bu kadar mı becerikli, yaratıcı ve de muhteşem olur bilmiyorum yani... Belki de sergi açarım, televizyona çıkarım FRT kanalında, fena mı olur? Olmaz!.. Yapışkanım bitmese devam edecektim ama maalesef bitti. Yarın kendime, yapışkan, boya ve belki de bir masa almam lazım geliyor. Bu çalıştığım masanın ayakları yüzünden eğilmek zorunda kalıyorum ve de haliyle belim ağrıyor.
Bugün oldukça sinir bozucu bir gün geçirdim. İstanbul'dan ilaç raporumun çıkmadığı ve hatta belki de hiç çıkamayacağı haberi geldi. Ben de tüm bir öğleden sonramı Antalya'da tedavimin devam etmesi için çeşitli telefonlar etmeye uğraşmakla geçirdim ki ayrıntılarını yazmayı düşünmek bile canımı sıktı şimdi. Uzun lafın kısası, büyük ihtimalle bundan sonra İstanbul'da değil, Antalya'da sürdüreceğim tedavimi. Muhtemelen bu perşembe Antalya'ya yolculuk gözüküyor. Bakalım başıma neler gelecek. Bugün iyi bir haber de aldım ama, Ömer, yüzmenin belime iyi geleceğini söyledi, ben de her gün denize gitmeye karar verdim. Gerçi bugün bayağı serin bir hava vardı -26 derece bize serin geliyor tabi- ve yağmur yağdı bir ara. Bakalım belki yarın Çalış'a kaçarım.
Sevgili yeğenimin deyimiyle bugün "sinirliyim bozuk"...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats