02 Temmuz 2006


Taş tablolar güzel oluyor, bu ablam için yaptığım yelkenli. Şimdi de bir balık yapıyorum ama birkaç gündür elimi pek süremedim. Dün Erolla ikimiz Ölüdeniz'e gittik, denize girdik, akşam da neredeyse bir yıldır ilk defa hastane dışında bir yere gitmek için gece dışarı çıktık, Çalış'a gittik, bir bara oturup birer bira içtik, hoş oldu.
Evi Akyaka'ya taşımayı kararlaştırdık. Her hafta sonu 120 km. yol yapmak Erol'u da Yunus'u da bayağı yıprattı, eh sonuçta Akyaka'da güzel bir yer. Ben zaten çalışmıyorum etmiyorum, nerede otursam fark etmez pek. Deniz'in okulunu da Muğla'ya kaydıracağım, Akyaka-Muğla arası otobüsle yarım saat sonuç olarak. Çocuk her sene başka bir okulda okudu neredeyse ama ne yapayım onun da kaderi böyleymiş. Bir insanın çocuğunun yanında olmak istemesi en doğal hakkı, Erol'da üzerinde bayağı bir baskı hissediyordu ve bu da çok gerilim yaratıyordu evde. Yani kendi çocuğu uzaktayken, başka bir çocuğa babalık etmek zorunda kalıyordu, bu da haliyle içinde bir suçluluk duygusuna yol açıyordu bana kalırsa. Akyaka kararınındoğru bir çözüm olduğunu düşünüyorum, yarın gidip ev bakacağız bakalım, inşallah güzel bir yer buluruz.
Bugün biraz hastayım, midem çok fena, doktora gittik, serum ve ağrı kesici filan yaptı. Temmuz sıcakları bastırdı Fethiye'de. O yüzden kısa kesiyorum, yatacağım gidip.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats