01 Eylül 2006

Dün gece tüm zamanların en absürd rüyasını gördüm ki absürd rüya konusunda hiç fena sayılmam. Şöyle ki; Deniz ve ben bir oteldeymişiz, akşam yemeği zamanıymış, akşam yemeği olarak kocaman bir havuzda yüzen tepsilerin içinde bir sürü kızarmış tavuk üstüste yığılı duruyor, kızarmış tavuk istemeyenlere de ayrı bir tepside (o da yüzüyor havuzda) kızarmış hindi var. Ben bayağı bir söyleniyorum "Nedir bu böyle hem tavuk hem hindi, insan şuraya bir et koyar" diye. Yani şaşırdığım tek nokta aynı zamanda tavuk ve hindi olması, yoksa bunların sunum biçimi olan havuzda yüzen tepsiler hiç dikkatimi çekmiyor, gayet normal karşılıyorum yani. Neyse, ben sonuç olarak tavuktan nefret ettiğim için hindi yenilmesine karar veriyorum ve havuzun yanına gidip hindi tepsisini çekerek (tepsilerin yanında ipler var, onlardan tutup çekiyorsun) hindiyi kesmeye başlıyorum, bu arada adamın biri de gelip benim tabağımın içine ayağını sokuyor, adamla da kavga ediyorum "Tabağa ayak sokulur mu, şimdi ben mikrop kaparsam nolcak" diye. Neyse, derken hindiden kocaman bir parça kesip Deniz'e veriyorum ama kendim için bir parça bile kesemiyorum.
Sanırsam buna Freud bile diyecek bir şey bulamazdı...
Seviyorum bilinçaltımı vesselam...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats