08 Ocak 2007

Akdağlar'a kar yağınca çok güzel oluyor. Babadağ ve Mendos'un da kuzey yamaçlarında kar vardı bugün. Bayramda yağan yağmurdan sonra, günlerdir hava gayet güzel gidiyor. Bugün pazara giderken çektim bu fotoğrafı, önde görünen evleri görmezden gelebilirsiniz. Fotoğraf rötuşlamayı hiç sevmiyorum ama bunu rötuşladım biraz, en önde kocaman bir elektrik direği vardı, siliverdim gitti. Normal bir pazar günüydü işte, pazara gittim uzun zamandır ilk defa, biraz geç kaldık ama pazar pek iyi değildi, sabahtan gitmek lazım. Saçma salak bir noel filmine takıldım kaldım, o yüzden geciktik. Bugünlerde durmadan film seyrediyorum zaten. Bugün üstüste iki tane seyrettim. Bir tanesi bir korku filmiydi, İskelet Anahtarlık diye, pek korkmadım ne yalan söyleyeyim. Öteki de Denzel Washington yüzü suyu hürmetine seyrettiğim manasız bir aksiyon filmiydi. Artık yarın okuluma gitmeye kararlıyım. Çok boşladım herşeyi, kendime bir çeki düzen vermem lazım. Lazım mı bak ondan da pek emin değilim ya neyse...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats