27 Aralık 2006


Sağ tarafta görmüş olduğunuz saat, tarafımdan siz sayın okuyucularıma neşeli bir hizmet olsun diye konulmuştur!!
Ay hava çok soğudu yahu. Bayağı bir fırtına var dışarıda. Canım bir şeyler içmek istiyor. Acaba gidip kendime bir kakao filan mı yapsam. Ya da bir adet dallama çay yapayım en iyisi. Dallama çay şöyle oluyor: Alıyorsun bir porselen demlik, içine biraz çay koyuyorsun, basıyorsun üzerine sıcak suyu, az biraz demlenince de oturup içiyorsun afiyetlen. Yaptık bakalım bir dallama çay (Dr. Muzaffer'in kulakları çınlasın o derdi böyle), birazdan içerim.

Fotoğrafta gördüğünüz Pati bey'in en sevdiği şey kağıt mendil yemek olup, elektrikli battaniyenin ısıtmış olduğu yatağımda neşeyle yatmaktadır kendisi. Gece bana yer versin diye ittirince kendisini çok kızıyor bana manyak köpek. Yatak sanki kendisinin de ben yanına misafir geliyorum.
Deminden beri "Yahu bu kadar elektrik sobası yakıyorum, niye ısınmadı bu oda" diye düşünüp duruyordum, meğer pencerelerden biri açıkmış. Kapattım şimdi de biraz ısındı odam. Bu gece hiç uyuyasım yok, ne yapacağım bilmem. Şu odamı bir düzene sokmam gerekiyor, her şeyden önce de elektriğini yaptırmalıyım. Jale sultan salonda yattığı için gece bir saatten sonra kadının tepesinde dangır dungur dolaşmak olmuyor. Bu Fethiye elektrikçi, tesisatçı filan bakımından biraz acayiptir. Elektrikçi çağırırsın "işim var abla, sonra geleyim" der, iyi sonra gel dersin, hiç gelmez. Tesisatçı çağırırsın o zaten gelmez ama hasbelkader Fethiye'nin zamanında gelen tek tesisatçısını buldum ilk taşındığımda, sağolsun çağırınca geliyor. İlk çağırdığımda "Yarım saat sonra gelirim" demişti, ben anca akşama gelir, ya da hiç gelmez diye düşünüp, şehre inip de para çekmemiştim bankadan, adam pat diye gelmesin mi, neyse koştur koştur gidip para alıp gelmiştim. Böyle de bir rezil olmuşluğum vardır yani.
Yeni yıl geliyor... Deniz bey'e hediye almak lazım. Hediye alınacak en zor yaşta. Oyuncak alınmaz, kitap alsan okumaz. Neyse bir parfüm alayım bari, parfümsüz çıkmaz zaten, bakkala bile gitmez.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats