10 Aralık 2006

Bugün siz sayın okurlarıma, şu Türk televizyonlarında oynayan nadide diziler hakkında ahkam kesecektim, hani eksik kalmayayım diye. Ancak, dün gece hiç uyumadım, üzerinize afiyet hafiften de gribal bir enfeksiyon başlamakta. O yüzden şu yukarıdaki hanım kız gibi olmasa da yatıp uyumayı planlıyorum. Yarın ateşlenmez yataktan kalkabilirsem, yazarım bir şeyler.
Bu arada Orhan Pamuk'un ödül alma törenini seyrettim. Ne kadar hoşuma gitti, dünyanın en prestijli ödülünü aldı işte adam, daha ne yapsın yani. Kara Kitap'ı ve sonraki kitaplarını pek sevmesem de (Kar hariç, şu türban konusunda attığı uzuuun tirad hariç son derece başarılı ve güzel bir romandı) kendisini son derece önemli ve özel bulurum. Ben en çok Sessiz Ev'i severim, hala en çok onu severim.
Bir bu arada daha yazayım, gittigidiyor.com'a üye oldum, evde ne kadar gereksiz eşya ve kitap varsa satıcam valla. 25 yıldır benimle birlikte ordan oraya sürüklenen ne varsa yani, hani kabus gibi peşimde olan şeyler. Jale nasılsa ayağa kalkamıyor, ne götürdüm, ne sattım anlayamaz (buraya bir sırıtma işareti koymuş farzedin).

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats