19 Aralık 2006

Sıradan bir gün. Geç kalktım yataktan, pekmezimi içip elmamı yedikten sonra okula gittim. Eksik gedik şeylerim vardı onları tamamladım. Sonra eve geldim, normal bir akşam geçirdik. Deniz beyin dersiydi, yemekti, bulaşıktı, televizyondu. Bugün ne yapmaya çalıştıysam elime yapıştı, yok misina koptu, yok boncuk çatladı, yok yere düştü, neyse bir tane kolye yapabildim. Hacer, fotoğraf makinesini getirdi, yarın bütün gün, satılacak ne varsa fotoğrafını çekeceğim. Sonra da oturup onları fotoşopta düzenlemek gerekecek. Neyse iş işte fena mı... Şimdi de bir zanaks attırıp uyusam mı, yoksa kitap okuyup sabaha kadar otursam mı diye düşünüyorum. Şu uyku işi çok sarpa sardı, doktora gidip düzgün bir ilaç istemek lazım. Aslında yarın sabah kalkabilsem de, şu kafamı da göstersem tekrardan. Başımın içi yara doldu, hep şu Akyaka'nın pis böcekleri yüzünden. Yediler yediler başımı, enfekte oldu hepsi. Ama yarın Salı, hastaneye gidilmez, Salı pazarından dolayı, Çarşamba günü giderim artık.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats