07 Ocak 2007

Çalış Plajı'nda gün batımı. Fotoğraf fena olmamış ama soldan biraz daha kadrajlamak lazım. Birkaç gündür çok sersem gibiyim. Geç yatıyorum, geç kalkıyorum, elimi hiçbir işe sürmüyorum. Bir sürü program yapıyorum, hiçbirine uymuyorum, okula bile gitmiyorum ne zamandır, evde oturup salaklanıyorum, ya da dizi seyrediyorum. Neyse, bugün ablamla şeytanın bacağını kırıp Çalış'a gittik, Han diye bir yerde oturduk. ÖDP'den bir tanıdık gördük onunla oturduk önce, daha sonra arkadaşımız Sibel bize katıldı. Epey oturduk, gün batımını izleyerek bira içip sohbet ettik. Ben de fotoğraf çektim. Saat 7'ye doğru eve geldik. Oturdum bütün gece sersem sepet önce dizi sonra film seyrettim. Seyrettiğim film de Testere hani yani. Şu ünlü korku ve de dehşet filmi. Yarısından başladım, sonra ilk kısmını da seyredeyim dedim ama sıkıldım. Eskiden sinemalarda "Devamlı" adı altında matineler olurdu. Alırdın bir bilet girerdin sinemaya, yarısından başlardın seyretmeye, sonra aynı biletle filmin başını da seyrederdin. Biraz devamlı gibi oldu bugün ama sıkıldım işte. Öyle anlatıldığı, yazıldığı gibi kült film gibi de gelmedi bana zaten. Bu arada deli köpeğim Pati'nin ön dişleri yokmuş doğuştan. Aldığıma bir kere daha sevindim, zavallım ne yapardı sokaklarda öyle dişsiz dişsiz. Bugün ablamın pek bir soylu köpeği Dük efendiyi aşı için götürdük veterinere, ben de Pati'yi götürdüm ve "Bunun dişleri doğuştan mı yok, yoksa süt dişleri mi döküldü?" diye sordum, veteriner doğuştan olmadığını söyledi. Dişsiz ihtiyarım benim.
Böyle bir gidesim var galiba. Bir sıkıntı, bir saçmalık içindeyim. Gün olur alır başımı giderim diyesim var ama diyemiyorum...


0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats