07 Eylül 2006

İşte abim için yaptığım kedili tabak, yüzde yüz benim eserimdir (boyası hariç). Bir tane balıklı tabak yaptım, yarın da bir atlı tabak yapmaya başlayacağım. Böylece bir adet hayvanlı tabaklar serim olacak. Her eve Devin'den bir seramik tabak projesi kapsamında yapıyorum bunları, sevdiğim arkadaşlarıma hediye edeceğim. O yüzden burayı izleyen, okuyan çok sevgili arkadaşlarım, en sevdiğiniz hayvanın ne olduğunu bana söylerseniz memnun olurum hani yani...
Bugün bütün günüm göz doktorunda geçti. Bu yaştan sonra uzak gözlüğü takmak nasıl olacak hiçbir fikrim yok, uğraşacağız bakalım. Akşam'da Deniz'i diş doktoruna götürdük, böylece tüm günümüz sağlık peşinde geçti.
Yazacak fazla bir şey yok. En sevdiğim dizi olan Law&Order bitti, kara yaslar bağladım, yerine gelen diziden de hiç hoşlanmadım. Gece 11'deki bütün keyfim gitti yahu! Dışarıda nefis bir mehtap var. Muğla'dan gelirken ay resmen tabak gibiydi.
Bugün çok uzun zamandan beri ilk defa olarak kendimi iyi ve mutlu hissettim. Hayırdır inşallah bakalım... Belki de içtiğim anti-depresan faydasını gösteriyor, aman aman göstersin.

1 Comments:

At 12:16 ÖÖ, Blogger cumartesi said...

yılkı atı dediysek, adını sevdiğimizden. sen bildiğin gibi yap arkadaşım, yaşlı filan da olmasın..

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats