15 Ocak 2007

İki gündür grip gibiyim ama aşılı olduğum için hafif geçiriyorum, en azından ateşlenmiyorum. Dün Deniz beyin dersanesine gittim, hocalarla bir sürü lak lak yaptım. Matematik ve Rehberlik öğretmenleri interneti haftada bir saatle sınırlandırmamı tavsiye ettiler ve ben de onlara "Siz ne biçim gençsiniz? Öyle şey olur mu?" dedim. Neymiş, ansiklopedi karıştıracakmış da şuymuş buymuş. Valla dedim, ben de ansiklopedi filan karıştıramam artık bu devirde, aradığım herşey elimin altında olduktan sonra niye kasayım? Teknolojinin önüne geçilmez dedim kendilerine. Ben günde bir saatle sınırlandırmayı bile doğru bulmazken, bunlar bana haftada bir saat diyorlar. Neymiş bilgisayar asosyal yapıyormuş çocukları. Ben de dedim ki, o dediğiniz büyük şehirler için geçerli. Çocuklar sokağa çıkamıyor, oynayacak park yok, bahçe yok haliyle asosyal oluyorlar, ama buralar öyle değil, çocuklar hem dışarıda top oynuyor, ağaç tepelerinde geziyor, hem de bilgisayarda oyun oynuyor. Ayrıca oyunların da yararlı olduğunu düşünüyorum, hani vurdu kırdı oyunları dışındaki oyunlar, zeka gelişimi bakımından yararlı bence. Sonra dedim, ben sınırlandırırım haftada bir saatle, öğle arasında gider internet kahveye bir güzel oturur başına, öylesi daha mı iyi yani dedim. Evden uzaklaştırırsın çocuğu böyle yasaklarla. Şaşırdılar kaldılar karşımda tabii. Neyse, son yazılılarda notları bayağı yükseltti Deniz bey. Sosyalden 5 almış. Bugün de Fen yazılısı var bakalım ne olacak.
Sabah rüyamda sinemaya gitmişim, böyle büyülü, kılıçlı bir film seyrettim, hayırlısı.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats