16 Ocak 2007

Rüyamda seyrettiğim film, bu gece seyrettiğim "İşaretler" adlı filmden çok daha kaliteli bir filmdi ne yalan söyleyeyim. Uzun zamandır böyle uyduruk bir korku filmi seyretmemiştim yani. Hadi memlekete uzaylılar geliyor anladık, e tamam evinin yakınına geliyor onu da anladık, ama be adam, astım hastası oğlunun ilacını bile yanına almadan, pek kıymetli köpeğini dışarıda unutarak, yanında tek bir silah bile olmadan üstelik kendini, kardeşini ve çocuklarını ne demeye evinin bodrumuna kitlersin bak onu anlamadım işte. Bir de evin pencerelerine kapılarına uyduruk uyduruk tahta çakmadılar mı, öldüm gülmekten. Üstelik bu korkunç uzaylı efendilerin üstüne bir bardak su atmak yetiyor yani ölmeleri için. Niçin geldikleri, niçin gittikleri de belli değil hani. Neyse, bu da böyle bir filmdi işte.
Bugün evden çıkmadım, yattım dinlendim, yatınca pek ağrım olmuyor, ama hındım hındım gezersem hep ağrı çekiyorum. Aman durmadan da yatılmıyor ne yapayım yani. Böyle böyle hayat geçiyor işte. Bu gece erken yatmam lazım çünkü sabah kalkıp Deniz bey'in dersanesiyle konuşacağım. Perşembe günü matematikten imtihanı var, yarın için dersanede ders ayarlamam lazım. Çarşamba günü özel derse gidecek, dersanede etüde gidemeyecek çünkü.
Yeni bir ilaca başladım, uykularımın düzelmesi için, günde üç tane içiliyor bundan, Dr. Mahmut bey yazdı, bakalım faydasını görecek miyim. Dün başladım içmeye ve uzun zamandır ilk defa huzurlu bir uyku uyudum gece. Yarın hazır erken kalkmışken bir hastaneye de gideyim diyorum, şu kafamı göstereyim, ilaç milaç yazsınlar, kurtulayım şunlardan.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats