03 Kasım 2006

Bakalım, erken yatarım erken kalkarım, bir yumurtayı sütle çarparım projesini hayata geçirebilecek miyim. Ancak öğleden sonra yataktan kalkmaktan sıkıldım, günü kaçırıyorum, kursu kaçırıyorum, halbuki gayet hoşuma gidiyor kursa gitmek, bir sürü hatun var e haliyle bir sürü dedikodu da oluyor. Çan çan çene yapmak iyi oluyor. İlaçlandım ve uykumun gelmesini bekliyorum, umarım gelir hani yani.
Günler tüm yeknesaklığıyla geçip gidiyor sevgili günlük, takı üretimi dışında hayatı filan üretmekle uğraşmıyorum. Yarın erken kalkabilirsem, Günlükbaşı'na elektrikçiye gidip, boncuk avizemi yaptırmaya çalışacağım, bakalım yapabilecekler mi? Eğer yapabilirlerse çünkü gayet güzel bir şey olacak, tabii düşündüğüm gibi olabilirse.
Uykum geldi galiba... Hoşçakal sevgili günlük!

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats