04 Ekim 2006

Yarın ilaç günü. Üç hafta dediğin geçiveriyor. Bakalım ilk defa Fethiye Devlet Hastanesi'nde ilaçlanacağım. Eczane işini de hallettim, yarın sabah ilaçlarımı alıp Dr. Mahmut Bey'in yanına gideceğim. Dedim ki, bana bir yatak, çünkü Avil'i yer yemez uyuyorum, o da hallederiz merak etme dedi. Bakalım, umarım herşey yolunda gider de başka yer aramak zorunda kalmam. Yalnız gideceğim, zaten uzun zamandır yalnız gidiyordum, yalnız gitmesem de odada yalnız oluyordum alışkınım artık yani. Hastane de yürüme mesafesinde zaten. Kafamda kocaman bir çıban çıktı, ne zaman çok sıkılsam oramda buramda pörtler zaten, neyse bu defa bacaklarımın arasında yani annemin deyimiyle "münasebetsiz bir yerimde" çıkmadı bari. Çok acıyor ve başımı ağrıtıyor o ayrı tabi. Neyse, patlayınca bir şeyi kalmaz. Haftaya ablam geliyor, üç ay kadar bizimle kalacak, onun gelmesine de çok seviniyorum. Böylece tekrardan voltranı oluşturabileceğiz. Gerçi ben ne baş ne kanat olabilirim, olsam olsam kıç tarafta yer alabilirim ama olsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats