16 Ekim 2006

Bugün Pazartesi'dir, siteyi güncelleme vaktidir deyu, kalktım geldim cafe'ye. Telefon bağlanamama konusunda bir rekora imza atmak üzereler Fethiye Telekom olarak hayırlısı bakalım. Manyak köpeğim Pati, bütün yol boyunca arkamdan gizli gizli gelmiş, hatta acaba beni takip ediyor mu diyerekten sık sık arkama bakmama rağmen, kendisini göstermemiş ama Günlükbaşı'na döndüğümüzde bir bahçedeki ördek ve kazlara dayanamayarak kendisini iyot gibi açığa çıkarmış bulunmaktadır. Yolda bulduğum bir iple bağladım şimdi yanımda yatıyor deli köpek. Zaten nereye gitsem arkamda, Denizi kucağıma almaya göreyim pat kucağımda. Ben aslında en çok kedileri severim ama köpeğin sevgisi, seninle kurduğu iletişim de bir başkaymış. Öldüğümde Deniz ne olacak diye düşünürken şimdi bir de Pati ne olacak diye düşünüyorum, valla billa deli miyim neyim.
Mahut takı kursuna da yazıldım ama geçen hafta gidemedim, evde çalışan kadın üç gün yoktu, evde yemek yapma işi bana düştü o bakımdan. Bakalım bu Çarşamba başlayacağım. Abim de bana 500 kilo çamur gönderecekmiş, bütün kış evde çamurla oynayacağım anlaşılan. Günler yeknesak geçip gidiyor. Aradığım huzuru ve dinginliği sonunda yakaladım galiba, sıkılıp da bozmazsam en iyisi. Evde ses yok, kavga yok, gürültü yok, suçluluk duygularıyla kıvranmak yok, durup durup oh çekiyorum zaten. Bir de şu tomografi sonuçları iyi gelirse gayet hoş olacak durumlar. Bakalım yarın sabah 7'den itibaren 1.5 litre ilaçlı su içeceğim, bu tomografi olayının en tatsız tarafı da bu. Neyse o da gelir o da geçer sonuç itibariyle. İşte sevgili günlük, bugünlük bu kadar olsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats