18 Ekim 2006

Hayırlı haber! Tomografi sonuçları iyi geldi ve doktor "hemen hemen normal" bir karaciğere sahip olduğumu bildirdi. Hatta daha sonra ultrasonla da baktı ve eğer tomografi çekilmese tümörlerin ultrasonda görülmeyecek kadar küçük olduklarını söyledi. Bir altı ay daha yırtmış durumdayız yani... Bakalım ne zaman son derece normal bir karaciğere sahip olabileceğim. Dün bir dolu maceradan sonra en nihayet tomografiyi çektirebildim, devlet hastanesinin tomografi cihazı dört yıldır ilk defa arıza yapmış bu tabii ki bana denk geldi ve henüz hastaneye geleli ve uzman olalı 10 gün olmuş bir yarım akıllı doktor bana "ben sizin yerinizde olsam dinamik tomografi çektirmek için İstanbul'a giderdim" şeklinde bir tavsiyede bulundu. Bu arada dinamik tomografinin ne olduğunu da ondan başka hiçbir doktor bilmiyor tabii, çünkü öyle bir şey yok muhtemelen. Neyse, ben de gittim Leton hastanesinde çektirdim, sigortayla anlaşmaları olmuş en nihayet, tabii 170 lira gibi bir para verdim ama artık bir gün daha bekleyecek sabrım ve mecalim kalmamıştı. Bir de 1.5 litrelik ilaçlı suyu içmiş olmanın da bunda büyük etkisi oldu haliyle. Sonuç itibariyle Herceptin'e devam... Yaşasın tıp diyorum başka bir şey demiyorum... Sevgili arkadaşım Selma beni arayarak sen bu kanserin ta g......'e koyacaksın valla dedi, meselinin özü de budur sevgili okurlarım, öyle çiçekti, böcekti, kelebekti, hümanizmaydı filan demeyeceksin ve ta g.....'e koyacaksın. Eh bana da bu yakışır bir yerde...
Fethiye'yi üç gündür sel götürüyor. Okulları öğleden sonra tatil edecek kadar yağmur yağıyor. Ama ben seviyorum bu havaları. Telefon bağlandı ama adsl'ye başvuramadık yağmurdan, 146 şehiriçi tarife olmuş, oradan bağlanıyorum internete ama acayip yavaş, neyse buna da şükür.
İşte böyle sevgili günlük, kemik iliği ve karaciğer direnişimiz sürüyor Allahın' izniyle...

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats