31 Ocak 2007

Evden çıkmama şampiyanası olsa da katılsam, kesin kazanırım çünkü. Kaç gündür evde olduğumu ben de unuttum artık. Bir tek dün hastaneye ilaç yazdırmaya gittim, boynumda saçma sapan bir beze çıktı, muhtemelen bir enfeksiyondan kaynaklanıyor. Ömeri aradım, bir hafta antibiyotik kullan, küçülmezse bakacağız dedi. Dünden beri antibiyotik içiyorum, biraz küçüldü gibi geliyor ama hayırlısı bakalım. Zaten küçülmesi lazım çünkü hiç İstanbul'a filan gidesim yok, ben bakkala gitmeye üşeniyorum yahu! Bütün gün televizyon seyredip örgü örüyorum, başka bir şey yaptığım yok maşallah. Ama çok güzel çantalar yapıyorum, bunları yazın satabileceğim muhtemelen. Paspatur'da bir hediyelik eşya dükkanıyla konuştum geçen gün, en çok ıvır zıvır bileklikler gidiyormuş, onlardan yaparsan alırım senden dedi, arada bileklik de yapıyorum. Ne bileyim, hayat böyle boşuna geçip gidiyor işte. Günde 12 saate yakın uyku uyuyorum, herhalde vücudumun ihtiyacı var, yoksa insan uyuyamaz bu kadar uyku her gün, her gün. Manyak Pati, katıksız ev hapsinde. Mahallede önüne gelene saldırınca, tek başına dışarı çıkması yasaklandı. Biri zehirleyecek bir şey yapacak, ben ortalığı kasıp kavuracağım ama Paticik gittiğiyle kalacak, o yüzden hiç dışarı bırakmıyorum, sabahları Deniz gezdiriyor, akşam üstleri ben çıkartıyorum, bir de gece geç saatte tek başına yolluyorum dışarı. Yazın ne yapacağız bilmem. Gittim bir telciyle konuştum, bahçeye tel çektirmek 250 liraya patlıyor, şu sıralar tel mel de yaptıramam, artık yazın kapıda bağlı duracak, çünkü kapı, pencere açık oluyor yaz mevsiminde haliyle. Of artık yaz gelsin zaten, bıktım giyinip soyunmaktan, yazın ne güzel bir şort bir askılı tişört tamamdır.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats