29 Ocak 2007

Normal Pazar günü. Bugün sağ tarafım, özellikle de dizim çok fena ağrıdı durdu. Hava bayağı soğudu, buz gibi bir rüzgar esiyor, muhtemelen ondan. Sabahtan akşama kadar televizyon seyredip çanta ördüm. Akşama doğru kalkıp patates pizzası yaptım akşam yemeği için, sofrayı bile toplamadan bıraktım valla. Yarın Seyhan, dandini dastana bir salonla karşılaşacak. Bütün felaketler üstüste geldi, önce Deniz'in odasının camı kırıldı, ardından tüp bitti. Neyse, camcı ve tüpçü çağrılacak yarın yani.
Günlerdir yine evden sadece bakkala gitmek için çıkıyorum. Okul tatil oldu, ama niye karne vermediler bak onu anlamış değilim. Deniz efendi, zor zahmet bir takdir getirebildi sonunda. Getiremeseydi çok bozulacaktı ama. Takdir almak da kolay olmuş artık, Matematik 2, yanında takdir, olacak şey değil yani. İkinci dönem daha anlamlı bir takdir bekliyoruz artık kendisinden. Böyle bir moral ve asap bozukluğu içindeyim. Şu Hrant'ın öldürülmesi çok fena etkiledi beni. Cenazenin o kadar kalabalık olması bile bana çok bir şey ifade etmedi. Gerçi adamın arkasından 120 bin kişinin yürümüş olması ve "Hepimiz Ermeniyiz" demesi çok anlamlı tabii ama...
Ay bugün o kuyu anası Bülent Ersoy'a fena sinir oldum. Belki biraz güleriz diye Pop Star Alaturka'ya baktık, Sağır Oda'ya kadar, ne gülmesi! Böyle sinirim tepeme sıçradı. Hanımefendi elhamdürillah Müslümanmış, ne demekmiş hepimiz Ermeniyiz denir miymiş. Bu insanların kendilerini böyle her şey hakkında fikir yürütmek zorunda hissetmesi çok fena bir şey. Sen ne karışıyorsun kardeşim, üstüne vazife olmayan meselelere? Bi sus, şarkını söyle, jüri üyeliğini yap, abuk sabuk kıyafetlerin ve saçlarınla bizi güldür, senin işin bu! Sana mı kaldı Hrant'ın arkasından laf söylemek. Eh, görevini kötüye kullanmaktan dolayı ordudan atılmış eski askerlerin "Vatan için" vapur kaçırdığı bir memleket burası, Bülent Ersoy'da istediği lafı söyler tabii.
Bugün BJK'li olmaktan bir kez daha gurur duydum. Ben görmedim ama, maçta tribünlerden beyaz güvercinler uçurmuşlar, helal olsun onlara. Ne diyoruz "Çarşı savaşa karşı!".

1 Comments:

At 9:31 ÖS, Blogger asuman gencol said...

Bu yorum yazar tarafından silindi.

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats