14 Şubat 2007

Haydi bakalım, sabah uçuyorum İstanbul'a. Uçaktan da doğru hastaneye. Takke düşecek kel görünecek yani.
Bugün de hiç midem bulanmadı ve akşam da bir güzel oturdum afiyetle yemek yedim. Bilemiyorum psikolojik de olabilir, iştahsızlığım ve mide bulantım geçmiş de olabilir. Bana şans dileyin arkadaşlar. En büyük isteğim, yarın o hastaneden elimde telefon sağı solu arayarak, "Yokmuş bişeyim" diyebilmek ve ertesi gün evime dönüp yeniden hayatıma devam edebilmek. Neyse, bir şeyimiz varsa da var, onu da defederiz!

3 Comments:

At 3:02 ÖÖ, Blogger petra cortes said...

iyi sanslar :)

 
At 10:01 ÖÖ, Blogger Asortik Krep said...

Döndüğün gibi yaz da bizi merakta bırakma..Dediğin gibi de düşünüyorum defedersin.

 
At 11:27 ÖÖ, Blogger Sunthing Special said...

Şans sizinle olur umarım.
Bolca ışık...

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats