06 Mart 2007

Sağlıklı beslenen kedi!
10 gündür gayet sağlıklı beslenip, her türlü bitki ilacını da içmekle meşgulüm. Dün balcı Cevdet amca da bana yemem için bir şeyler verdi, valla onu bile yutuyorum. Neyse dün yapılan kan tahlillerim iyi geldi. Trombositlerim yükselmiş böylece ilacımı alabileceğim. Yiyip içip yatmaktan başka pek bir şey yaptığım da yok. Kendimi fena hissetmiyorum ama bu kemoterapi sürecini hiçbir şey düşünmeden, sadece yatıp dinlenerek geçirmekte çok kararlıyım. Hiç boşuna kendimi yıpratmayacağım aman şunu da yapayım, aman buna da yetişeyim diye hiç kasmayacağım kendimi ki öyle de yapıyorum. Gündüzleri yatıp nakış işliyorum, geceleri erken yatıp, sabah erken kalkıyorum. Kitap okuyorum ve hiçbir şey düşünmüyorum. Sağolsun ablam bana gayet iyi bakıyor. Kahvaltım yatağıma geliyor, elma sularım zamanında sıkılıyor, bitki ilaçlarım zamanında yapılıyor. Kendimi yıpratmaktan tamamen vazgeçtim artık. Bundan sonra hayat böyle geçecekse de geçecek. Oğlum için nefes alıp vermem bile yetiyorsa, ben de öyle yapacağım. Bu Pazar tekrar gidiyorum İstanbul'a Pazartesi günü kemoterapi ve bir doz da radyoterapi göreceğim. Aslında bacağım ağrımasa, hadi deniz kıyısına gidelim filan diyeceğim ama bacağım beni bayağı bir engelliyor. İşte böyle, life is go on bir yerde. Manyak Pati yanıma kimseyi sokmuyor, her gelene hırlıyor, önümden tepsiyi almaya kalkanı ısırıyor. Geceleri de bana iyice sokularak yatıyor yavrum ya. Yalnız bu sabah bayağı bir abartmış sokulmayı bir uyandım ki, yatağın kenarına sıkışmışım ha düştüm ha düşeceğim yere. Odama daha internet bağlanmadığı için güncelleyemedim siteyi. Bugün arayacağım bilgisayarcıları gelsinler bağlasınlar bakalım, kavuşalım bilgisayarımıza.

2 Comments:

At 6:04 ÖS, Blogger yol uzun said...

kediler 9 canlı olur...bir kedi gibi olun ve yenin şu aptal hastalığı:)

özgür

 
At 10:37 ÖS, Blogger devin said...

Teşekkür ederim ilginize. İyileşmek için elimden geleni yapıyorum :)

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats