25 Mart 2007

Garp Cephesi’nde Yeni Bir Şey Yok… Gezerek geçen bir Pazar günü. Hep birlikte geç kalktık bugün, sonra kahvaltı için Dalaman yolunda bir lokanta var Toprak Ana diye oraya gittik. Çok hoş bir yer, kahvaltısı da pek lezzetli ve ucuz. Valla üç kişi 34 lira verdik ki, o kahvaltıdan sonra akşam yemeği dahi yemedik, her şey gayet bol ve güzeldi. Sonra oradan çıkıp Gökova’daki fidanlığa gitmeye karar verdik, ağaçtı filandı alırız diye, ama yurdum memurunun Pazar günü fidanlık kapatacağı aklımıza gelmedi, ancak fidanlığı kapalı bulduk tabii. Yüzgeri döndük haliyle, neyse yoldaki bir seraya uğrayarak bir sürü çiçek aldık. Şu fotoğraf makinesinin kablosunu bulduğumda bahçenin fotoğraflarını da çekeceğim inşallah. Sonra da eve gelip televizyon seyretmece işte. Hayat şimdilik böyle gidiyor bakalım, aman gitsin de böyle gitsin bir şikayetim yok valla.
Günde en fazla 5-6 sigara içiyorum, kendimi bu konuda bayağı disipline etmeyi başardım. Son sigaramı da geceleri Oz'u seyrederken tüttürüyorum, eh o dizi de sigara içmeden seyredilmez nitekim. Böyle devam etmeyi becerirsem hiç tamamen bırakmayı düşünmeyeceğim ama bunun da tehlikesi şu ki, nasılsa içiyorum diye insan bir tane bir tane arttırabiliyor. Neyse ki şimdiye kadar pek öyle bir şey yapmadım. Uykularım da bayağı düzeldi, en geç 12-1 gibi uyuyup sabah en geç 10 gibi kalkıyorum. Havalar bir acayip gidiyor, gündüzleri artık sobaydı klimaydı yakmıyoruz ama son iki gündür bayağı kapalı ve fırtınalıydı, bugün güneş açtı, o da parçalı bulutlu bir hava oldu. Haftaya İstanbul yolları görünüyor yine. Bakalım 3. kemoterapiyi de başarıyla ifa edeceğiz inşallah. Yalnız ara ilacı alamıyorum, bu sefer de trombositlerim iyi, lökositlerim düşük çıktı. 3. seferden sonra basacaklar bana kan ilacını öyle yapacaklar ara ilacı. Keşke diyorum bir tane ecza deposu sahibi sevgiliydi kocaydı edinseymişim vakti zamanında, hani çok iyi olurmuş.
İşte böyle sevgili günlük. Bugünlük de bu kadar olsun.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats