16 Nisan 2007


Eveet, mahut tomografi çekildi ve iyi haber. Karaciğerim biraz üst sınırda da olsa normal boyutlarına inmiş ve tümörlerde de küçülme mevcut. Doktor ultrasonla da baktı ve güzel dedi. Haftaya Ömerim doktorum da bir baksın bakalım, o ne diyecek. Telefonda “Daha ne olsun valla, gayet güzel” dedi. Hadi bakalım, bu raundu da kazanacak gibi duruyoruz. Neyse, nazar değmesin diye başka bir şey söylemiyorum.
Ev halinden başka bir şey yok pek. Havalar ısındı iyice, tişörtle dolaşıp, bahçede oturuyoruz artık. Bahçemizin fotoğraflarını çekmeyi düşünüyorum, hep unutuyorum. Neyse elbet bir gün başarırım diye düşünüyorum. Muhtemelen Mayıs başı gibi denize girmeye de başlarız.
Bugün tomografiydi filan yoruldum biraz. Sonra daha uzun yazarım ey sevgili günlük.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats