09 Mayıs 2007

Bugün gittim kendime taksitle bir laptop aldım, rahat ettim. Artık sandalyede oturmak zorunda olmamak güzel. Bilgisayarla olan bağlantım kopmuştu resmen, neyse iyi oldu. Bayağı da güzel bir alet. Hoşuma gitti çok.
Havalar ısındı bayağı, ama bugün bir açtı, bir kapadı, bir ara ufak ufak yağmur da atıştırdı ama sıcaktı. Şu kemoterapiye gitmeden bir denize girsem iyi olacak ama hala daha öksürdüğüm için hayatta sokmazlar beni denize anne ve abla tayfası. Dün akşam ablamla çıktık, Çalış'ta Şat diye çok güzel bir restoran açıldı oraya gittik, iki şişe şarap içip bir sürü yemek yedik, yemekler de güzeldi. Orası hoş bir yer oldu zaten, fiyatları da gayet ehven, yemekler iyi, ortam güzel, çalan müzik güzel. Neyse, bozulmaz inşallah. Sonra oradan çıkıp, Paspatur'a Türkü Bar'a gittik. Ne zamandır yapmıyorduk böyle bir şey. Sabahın dördüne kadar oturup türkü dinledik. Çalan çocuklar da bayağı iyi çalıyorlardı, güzeldi yani. İyi geldi ruha bedene. Bugün de kan tahlilim vardı onu yaptırdım, yarın da şu Didem hanıma söz verdiğim kemik ilacını alacağım hastaneye gidip. Fethiye'de port iğnesi bulunmadığı için yine kolum delinecek. Bugün zaten kan alacağız diye üç yerimden birden deldiler. En sonunda tecrübeli bir hemşire gelsin dedim de daha fazla delinmekten kurtuldum. Bu İstanbul'a gidişimde yedek port iğnesi alayım bari de böyle durmadan delinmekten kurtulayım.
Bu akşam da Deniz ve Jale'yi Tatlıtest'e kebap yemeye götürdük. Spiderman 3 başlamış ona gidelim dedik ama seans 21:00'daydı, geç olacağı için yarın 18:00 seansına gitmeye karar verdik. Spiderman'ı hayatta kaçırmam, ne zamandır sinemaya da gitmiyordum, iyi olacağı kanaatindeyim nitekim. Böyle böyle zaman geçiyor işte. Bu laptop işi iyi oldu ama, rahat rahat yazılarımı da yazabileceğim. Burayı da daha sık güncellerim artık.

1 Comments:

At 7:06 ÖS, Anonymous Adsız said...

MERHBA TESADÜFEN OKUDUM.ÇOK ÜZÜLDÜM PORT İĞNESİ MEDAK MEDİKAL TE: 252-6135962 BULABİLİRSINIZ

 

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats