01 Mayıs 2007

Kemoterapi'den döndüğümden beri acayip hastayım. Köhür böhür öksürüp duruyorum, neyse sorun sadece boğazımdaymış, ciğerlerimde bir şey yokmuş. Günlerdir kafamı kaldıramıyorum yahu, ne mikropsa artık. Bağışıklık da düşüyor haliyle, neyse bugün az biraz daha iyiyim, antibiyotik içiyorum mecburen. Öksürmekten yoruluyor insan, resmen karın ve bel kaslarım tutuldu. Günlerdir yatakta yatıp öksürmekten başka bir şey yapmadığım için yazacak bir şey de yok haliyle. Memleketin hal-i pür melali konusuna hiç girmek istemiyorum çünkü acayip sinirim bozuluyor (yeğenim küçükken sinirliyim bozuluyor derdi). Neyse gitsinler bakalım seçime, AKP daha da güçlenerek çıkmazsa bu seçimlerden ben de kel olayım! O zaman ne bahane bulacaklar bak onu da merak etmekteyim hani yani! Aslında atılan darbe çığlıklarına en güzel cevabı komşum verdi geçenlerde "Ben o günleri yaşamadım ama hem o günleri yaşayıp, hem de darbe isteyenlere çok kızıyorum" dedi. Gayet güzel bir biçimde ifade etti bana kalırsa durumu, fazla söze gerek yok yani.
Ben biraz daha öksüreyim, Oz'u seyredip uyurum artık.

0 Comments:

Yorum Gönder

<< Home


View My Stats